امیرعلی وایلیا جونم

نظرات (10)

☆☆ ℤ𝐚ђŘa ☆☆☆☆ ℤ𝐚ђŘa ☆☆
18 شهریور 98 18:23
التماس دعا🙏
اتی مامان
پاسخ
محتاجیم بدعا🌹
عمه فروغعمه فروغ
19 شهریور 98 12:51
سلام خوش برگشتین😊
هزارماشالله چه بزرگ شدن گل پسرا😘
عزاداریتون قبول🌹
اتی مامان
پاسخ
سلامت باشی عزیزم😘
فدای تو...
همچنین برا شمام🌹
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
21 شهریور 98 13:09
عزاداریهاتون قبول⚘⚘⚘
التماس دعا💕💕
اتی مامان
پاسخ
همچنین عزیزم🌹💕
مامان مهلامامان مهلا
25 شهریور 98 17:04
هزار ماشالله به گل پسرات
چقد بزررررررگ شدن جفتشون😍😍😍
خدا حفظشون کنه برات
اتی مامان
پاسخ
ماشاءالله به جونت مهلا جونم
دست بوسن😘
مامانمامان
28 شهریور 98 10:19
سلام دوست عزیز نینی وبلاگی.
خوشحالم با وبلاگتون آشنا شدم و بااجازتون بعنوان دنبال کننده اضافش کردم.خوشحال میشیم شماهم به ما سر بزنید و دنبالمون کنید
اتی مامان
پاسخ
سلام عزیزم،با کمال میل🌹
مامان دلنیامامان دلنیا
3 مهر 98 18:51
سلام مامان اتی.ماشالله امیرعلی بزرگ شده ایشالله همیشه سلامت باشین
اتی مامان
پاسخ
سلام عزیــــزم،ماشاءالله به جونت😘
شما خوبید؟خوشحالم که دوباره برگشتم😍
مامان دلنیامامان دلنیا
3 مهر 98 18:52
رمز عزیزم.اگه میشه
اتی مامان
پاسخ
آره عزیزم چرا که نه😍ولی وب تغییر کرده خصوصی نمیشه بفرستم انگار؟یا من چشام خوب نمی بینه😀
مامان مهلامامان مهلا
2 مرداد 99 23:17
سلام  اتی جان

فکر کردم پست جدید گذاشتی بابا!
دیدم خبری نیست
فقط هر وقت پیدات میشه یه عکس از پسرای گلت می بینم که هزار ماشالله بزرگتر شدن و خوشکلتر❤❤❤❤❤
خدا از چشم بد دورشون کنه !
اتی مامان
پاسخ
سلام عزیزم،قربون تو برم😍نمیدونم بخاطر سنِ چیِ اصلا دست دلم نمیره به نوشتن🤭البته ایلیا امون آدمُ میبره از شیطونی🤕واینکه سایت هم تغییر کرده گیج میزنم🙃
مامان مهلامامان مهلا
4 مرداد 99 13:32
برو بابا
سن چیه؟
از حالا نزن این حرفا رو!
از وقتی این شبکه های اجتماعی اومده دیگه خیلیا نیستن!
ولی خب حقم میدم بهت،وقتی دو تا بچه داری بعضی وقتا وقت کم میاری و فرصت به این چیزا نمیرسه
منم یه چند وقتی بود که اصلا دور و بر وبم نمیومدم.
ولی الان که ارش بزرگتر شده و خودشو سرگرم میکنه بیشتر میام
حالا شمام سعی کن بیشتر بیایی
من که خیلی خوشحال شدم پیامتو خوندم☺
بیا پست بذار بیشتر خوشحالمون کن!😉
اتی مامان
پاسخ
فدای تو بشم مهلا جون😍منم خیلی خوشحالم که طلسمُ شکستم

خیلی تن پرور شدم😑ولی سعی خودمو میکنم😁
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
5 مرداد 99 18:31
عزاداريتون قبول😘
اتی مامان
پاسخ
🌹❤