امیرعلی وایلیا جونم

سکوت...

1393/2/29 18:07
نویسنده : اتی مامان
423 بازدید
اشتراک گذاری

سکوت، یعنی گفتن در نگفتن، یعنی مقابله با شهوت رام نشدنی حرف، یعنی تمرین برگشتن به دوران 

جنینی و شنیدن انحصاری لالائی قلبِ مادر در تنهائی محض.
.

سکوت در مکالمه تلفنی، یعنی تردید یا مزاحمت، یا شرم.
.
هر سکوتی، سرشار از ناگفته ها نیست، بعضی وقت ها، سرشار از خجالتِ گفته هاست.
.
موسیقی، یعنی سکوت بعلاوه سکوت های شکسته شده ی موزون.
.
سکوتِ آرام کتابخانه، یعنی رعد و غرش نهفته ی تمامِ حرف های فشرده ی عالم، در پیش از این.
.
سکوتِ شاهد، یعنی شهادتِ دروغ، موقع خواب و استراحت و تعطیلی وجدان.
.
سکوتِ محکوم بی گناه، یعنی بغض، آه، گریه درون.

خوشحالم که با همتم تونستم .

از تو حرکت از خدا برکت .

به خدا کار نشد نداره .

خودم رو خلاصه کردم ...تموم .

راه من و تو روشن دوستم .

من و تو که مادریم هزار آرزو داریم .

توی روز ۱۰۰ ها نقشه میکشیم ولی تا کودکمون میخوابه از فرط خستگی روزانه چشمها و مغزمون همکاری نمیکنن !

با تو ام !

با تو که مادری ..

با تو که تنهایی ....

من و تو میتونیم در پناه خدا .

من و تو میتونیم اگر بخواهیم .

من و تو میتونیم گریه نکینم . آه نکشیم گرچه درد داریم .

من و تو که مادریم و نباید مریض بشیم .

نباید خسته بشیم .

با تو ام .

با تو که خسته تر از منی .

بوسه بر دستان پاکت ...مهربون دوستم ....مادر 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان دلنیا
21 اردیبهشت 93 15:12
عالی بود عزیزم.
اتی مامان
پاسخ
مرسی مامان دلنیا...مرسی از حسن نظرت
فاطمه
23 اردیبهشت 93 20:21
خیلی قشنگ و احساسیه.دمت گرم
مریم. ر
29 اردیبهشت 93 17:41
وای خیلی قشنگ بود خیلی! باورت میشه چندین بار خوندمش و هربار به وبلاگتون سر زدم باز خوندمش! سکوت سرشار از نا گفته ها نیست، بعضی وقتا سرشار از خجالت گفته هاست! ای ول
اتی مامان
پاسخ
آره گلم خودمم خیلی دوسش دارم و معمولا"می خونمشنمیدونی هربار میام تو وب منتظر بودنت ام
فایضه مامانه عسل
25 آذر 93 21:03
سلام مامان امیرعلی جان .... خوبین ؟ دختر من هم توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده ... میشه بهش رای بدین ؟ تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ؟ فقط کافیه با تلفن همراهتون عدد 4 رو به شماره 1000891010 ارسال کنین .... مرسی از لطفت دوست مهربونم...
اتی مامان
پاسخ
سلام دوستم ممنون،حتما"با کمال میل...
مامان عفیفهمامان عفیفه
20 خرداد 97 11:02
سلام
اومدم وبتون دیدم همه مطالب رمز داره
خدا گل پسراتون رو حفظ کنه
اتی مامان
پاسخ
سلام.لطف کردی عزیزم😘فدای شما